PDA

View Full Version : Mordheim Orc Warband



Brennon
10-12-2009, 03:05 PM
Was wondering if anyone still had any links or indeed the PDF itself for the Orc Warband. Am trying to work one out but realised that GW have generally just culled all the articles on the specialist section of their site to whats deemed 'needed'...bit annoying obviously.

But yes, any help?

Faileas
10-12-2009, 09:20 PM
try here *smiles*

http://www.mordheimer.com/warbands/official/orcs_goblins.htm

Brennon
10-12-2009, 09:31 PM
Ah cheers dude, nice one...much appreciated :D

VolatilSpam
10-12-2009, 10:18 PM
While speaking of alternate warbands, is there an OFFICIAL ruleset for the Lizards in Mordheim? I've seen some, but they all appear to be homebrews and not terribly balanced (or all that well thought out).

Brennon
11-12-2009, 09:42 AM
I think that at some point there was rules for it, as a lustria campaign thing. Was a whole load of brilliant alternate warbands on the old site but GW has just wiped off the damn pdf lists. Arrghhh

http://www.mordheimer.com/warbands/unofficial/lizardmen.htm

That unofficial one was still made by the people at Games Workshop and actually existed on their site before the change...just realised that has all the ones I thought didnt exists anymore as well haha.

VolatilSpam
13-12-2009, 01:17 AM
Score! Thanks Brennon.

Brennon
17-12-2009, 10:23 AM
No problemo, I have my Orc Warband done now...feeling ace lol. Just hope I get in a few good games with them over the christmas period.

Marticus
17-12-2009, 11:16 AM
ahh mordheim! how i love thee..... fantastic game

Musashi
17-12-2009, 11:57 AM
ahh mordheim! how i love thee..... fantastic game

Yeah awesome game! unfortunatly very underated due to the popularity of Necro. which is a big shame...

Marticus
17-12-2009, 12:07 PM
totally agreed, i still got me card buildings under the bed and my warbands.... in my group of friends necro was less popular so we always played mordheim campaigns... damm families got in the way though lol

Brennon
17-12-2009, 03:54 PM
We never did Necromunda, always played Mordheim...but our group is more warhammer-centric in everything anyway lol.

I just love the way it works and the whole system is awesome, despite some flaws. Totally undervalued, and I hope GW puts more effort back into them in the future...